Shadow
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 9:04, 04 Kwi 2008 Temat postu: Zaklęcia |
|
|
Kula światła-jest to początkowy czar. Z ręki atakującego wylatuje kula białej energii która zadaje obrażania ofierze.(wymagania lvl 1 mana 2)
Rozproszenie-ten czar zniszczy małą magiczną barierę i nie tylko można nim otwierać zaczarowane kłódki,drzwi.(wymagania lvl 1 mana 2)
Odbicie-jest to proste zaklęcie ale przydatne.Wykonujący to zaklęcie odbija np.lecącą w niego strzałę.(wymagania: lvl 1 zręczność 4 mana 3)
Winorośl-zaklęcie to powoduje wyrośniecie na danym miejscu winorośli która będzie oplątywać wrogów.Winorośl może służyć jako lina itp.(wymagania lvl 5
mana 4)
Oślepienie-wykonujący czar tworzy mały pocisk który oślepia i zadaje lekkie rany przeciwnikowi(wymagania lvl 6 mana 5 zręczność 5)
Złoty pył-zaklęcie bardzo dobre.Rzucający czar tworzy wokół ofiary złoty który osłabia go i rani psychicznie. (tzn. że zadaje mu obrażenia ale nie cielesne tylko w psychice)Kiedy zadaje rany psychiczne w najgorszym wypadku osoba może umrzeć.(wymagania lvl 8 mana 6)
Widzenie-czar pozwoli nam zobaczyć dany teren bardzo dokładnie.Np. kiedy kogoś szukamy to zaklęcie może być przydatne.(wymagania lvl 6 mana 4)
Kula plazmy-kiedyś czar był uważany za czarną magię ale tak nie jest.Kula kiedy się rozbije na przeciwniku unieruchamia go plazmą zadaje małe obrażenia z tej plazmy jest bardzo ciężko sie uwolnić.(wymagania lvl 8 mana 7)
Słoneczny wiatr-czar uderza z dużą siła słoneczną w przeciwnika.(wymagania lvl 10 mana 9)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Shadow dnia Pią 19:17, 04 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|